Een toffe mailing verzenden

mailing

Een toffe mailing verzenden

Heb je een belangrijke zakelijk boodschap en wil jij jouw relaties hier op een toffe manier mee bereiken? Dan is het belangrijk dat je een mailing naar je doelgroep verzendt die opvalt en raakt. Een mailing die binnenkomt. Een mailing moet bij de ontvanger in het oog springen. Daarom ga jij voor een direct mailing. In dit artikel vertellen je meer over hoe je een toffe mailing verzend kunt zodat jij je relaties bereikt.

Ga voor direct mail

Wanneer je een direct mail verzenden wilt, ga je voor direct mail zoals een Pop up kubus. Met deze marketing methode weet jij je boodschap middels een poststuk, dat zichzelf uitvouwt, over te brengen op jouw relatie. Je kunt direct mail in zijn geheel personaliseren aan de doelgroep, het thema of de huisstijl van jouw bedrijf

Een toffe mailing verzendt jij naar bijvoorbeeld bestaande klanten, klanten die je hoopt te verwelkomen of het personeel. Het kan allemaal. Wie wil jij zich speciaal laten voelen? Met een direct mail van Locomail weet je zeker dat je daarmee goed zit. De response zal ook stukken hoger uitpakken dan een standaard kaartje of mailtje. Wil jij jouw relaties echt bereiken? Ga dan voor een Pop up kubus dit gaan de ontvangers namelijk écht waarderen!

Een toffe mailing? Zo veel keus!

Wanneer je een direct mail verzenden wilt, ben je waarschijnlijk al even zoekende naar de perfecte direct mail. Gelukkig staat Locomail daarbij voor je klaar. De direct mail kan geheel gepersonaliseerd worden en je hebt de keuze uit verschillende soorten direct mailings zoals:

  • Pop up kubus
  • Confetti kaart
  • Muziekkaart
  • Turning card
  • Zoveel meer!

Al deze en meerdere soorten direct mail zijn erg geschikt voor diverse marketingdoeleinden. Wil jij jouw event promoten, klanten bedanken of informeren, een nieuw product promoten of het personeel bedanken voor het harde werk? Dat kan allemaal!

De ontvangers van de mailing zullen zich gewaardeerd voelen, de boodschap komt echt binnen en sluit goed aan bij de doelgroep wanneer je deze geheel personaliseert.

Dus wanneer kies jij voor een van deze opvallende mailings?

 

Deel dit artikel